Google Analytics trackování |
Údaje o pohybu a interakcích návštěvníků na webových stránkách, retence návštěv, jaké zařízení použili při návštěvě, geografická lokalita, operační systém uživatele, poskytovatel internetového spojení a další. |
Optimalizace webového sídla, vyhodnocování efektivity zdrojů návštěv, optimalizace marketingových činností, vyhodnocování výkonnosti webových stránek, segmentace návštěvníků. |
Google Analytics remarketingová publika |
Údaje o pohybu a interakcích návštěvníků na webových stránkách, retence návštěv, jaké zařízení použili při návštěvě, geografická lokalita, operační systém uživatele, poskytovatel internetového spojení a další. |
Segmentování návštěvníků, opětovné oslovení pomocí Google AdWords platformy. |
Google AdWords remarketingový pixel |
Údaje o pohybu a interakcích návštěvníků na webových stránkách. |
Remarketingové kampaně v AdWords. |
Facebook like / share tlačítka |
Údaje o pohybu a interakcích návštěvníků na webových stránkách, retence návštěv, jaké zařízení použili při návštěvě, geografická lokalita, operační systém uživatele, poskytovatel internetového spojení a další. |
Umožňuje likes a shares na FB nástěnce návštěvníka, optimalizace FB kampaní. |
Facebook remarketingový pixel |
Údaje o provedených objednávkách, co si zákazníci zakoupili nebo vložili do košíku, v jaké hodnotě, frekvence nákupů, LTV, použití slevových kódů, volba dopravy a platby, údaje o pohybu a interakcích návštěvníků na webových stránkách, retence návštěv, jaké zařízení použili při návštěvě , geografická lokalita, operační systém uživatele, poskytovatel internetového spojení a další. |
Optimalizace a vyhodnocování FB kampaní, remarketingové kampaně. |
Heuréka |
Badge certifikovaný obchod - ověřeno zákazníky |
Hodnocení obchodu na Heureka.cz, optimalizace Heureka kampaní |
Mailchimp – zápis do newsletteru |
E-mail |
E-mailové kampaně |
Tracking script (remarketing v DoubleClick) |
Údaje o pohybu a interakcích návštěvníků na webových stránkách, retence návštěv, jaké zařízení použili při návštěvě, geografická lokalita, operační systém uživatele, poskytovatel internetového spojení, viděno produkty, produkty vložené do košíku, zakoupené produkty a další. |
Remarketingové kampaně v síti DoubleClick a na přímo odkupy mediálních plochách. |